وبلاگ اطلاع رسانی گریتینگ سنتر

تولید و طراحی انواع گریتنگ بست گریتنگ گریتینگ گالوانیزه

وبلاگ اطلاع رسانی گریتینگ سنتر

تولید و طراحی انواع گریتنگ بست گریتنگ گریتینگ گالوانیزه

  • ۰
  • ۰

 


گریتینگ گالوانیزه

 

 

گریتینگ گالوانیزه و کف پله، در انواع مختلف دست ساز، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک (الکتروفورج ماشینی) تولید می شود.

پس از ساخت گریتینگ یا کف پله فلزی، جهت بالابردن مقاومت گریتینگ در برابر خوردگی، رطوبت و تاثیرات جوی، و همچنین ایجاد زیبایی ظاهری در گریتینگ، آن را به وسیله ی گالوانیزه گرم پوشش دهی می کنند.

به این نوع گریتینگ، در اصطلاح «گریتینگ گالوانیزه» گفته می شود.

قابل توجه است که گریتینگ های تولیدی به صورت عموم با سه مشخصه ی:

1. تسمه در تسمه

2. تسمه در نیم تسمه

three. تسمه در میلگرد آجدار (چهار پهلوی تابیده شده)

شناخته و تولید شده که در این میان قیمت واحد جهت گالوانیزه ی «گریتینگ تسمه در تسمه» نسبت به دو نوع دیگر، به علت بیشتر بودن درصد "روی بری"، بالاتر می باشد. البته توضیحاتی نیز در مورد طولانی بودن پروسه تولید این نوع گریتینگ و هزینه های آن در بخش های دیگر آورده شده است.

گریتینگ را طبق استاندارد بین المللی ASTM A123 گالوانیزه می کنند. طبق این استاندارد، متوسط ضخامت پوشش  گریتینگ گالوانیزه از 70 میکرون تا eighty five میکرون می باشد.

 


گریتینگ گالوانیزه چیست و چه کاربردی دارد ؟



گریتینگ گالوانیزه یکی از انواع گریتینگ های فلزی محسوب می‌شوند که تنها تفاوت آنها با گریتینگ های معمولی در پوشش آنها با استفاده از گالوانیزه می‌باشد. بدین منظور برای اینکه مقاومت در مقابل خوردگی، رطوبت و شرایط جوی آنها بالاتر برود، در فرایند تولید آنها را پس از ساخته‌شدن و برای ایجاد زیبایی ظاهری در گریتینگ با گالوانیزه گرم پوشش می‌دهند. به این نوع گریتینگ ها که با پوشش گالوانیزه گرم آبکاری می‌شوند در واقع گریتینگ گالوانیزه می‌گویند. این پوشش‌ها باقدرت چسبندگ گالوانیزه بالا و خاصیت عدم شکستگی می‌باشند و به همین منظور یکی از پوشش‌های مناسب برای گریتینگ ها محسوب می‌شوند.
گریتینگ گالوانیزه در لغت به معنای درپوش می‌باشد که یک سازه مشبکی شکل بوده و سختی بالایی دارد، از این وسیله در باربری‌های بزرگ می‌توانید استفاده نمایید، به همین دلیل از آن برای باربری در پروژه‌های سنگین صنعتی و شهری استفاده می‌شود. گریتینگ ها مقاومت بالایی نیز دارد و کاربردهای فراوان در صنعت داشته و دارای انواع مختلفی بوده‌اند.

 

منبع:https://gratingcenter.ir/%da%af%d8%b1%db%8c%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af-%da%af%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d9%87/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی